استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان سید حسن نصرالله

به گزارش بلاگ پو، وزیر خارجه لبنان با استقبال از سخنان دبیرکل حزب الله لبنان، تأکید کرد که این کشور از همه فرصت ها برای بهبود روابط خود با خارج استفاده خواهد نمود.

استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان سید حسن نصرالله

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شِربل وهبه، وزیر امور خارجه لبنان در گفت وگو با شبکه المیادین این کشور گفت که دید مثبتی به اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در خصوص استفاده از فرصت های پیش آمده در شرایط اخیر دارد.

سید حسن نصرالله آدینه شب طی سخنرانی خود در خصوص انفجار اخیر در بندر بیروت، ضمن رد ادعاهای مبنی بر دست داشتن حزب الله در این انفجار، به دولت توصیه کرد از فرصت پیش آمده در راستای برون رفت از بحران اخیر استفاده کند (جزئیات بیشتر).

وزیر امور خارجه لبنان در گفت وگو با المیادین تأکید کرد که این کشور از همه فرصت ها برای بهبود روابط خود با خارج استفاده خواهد نمود و طی دو روز گذشته، با 30 وزیر خارجه صحبت نموده و همگی از آمادگی خود برای ملاقات با وی خبر داده اند.

شربل وهبه گفت: ما در وزارت خارجه لبنان به بیانات سید حسن نصرالله به دید فرصتی برای خروج از محاصره نگاه می کنیم.

او در خصوص فرایند تحقیقات برای کشف حقایق انفجار اخیر بیروت نیز گفت که احتمال می رود طی روزهای آینده نتایج تحقیقات تعیین گردد و دستگاه قضاء این اختیار را دارد که در صورت احتیاج از تجربه های کشورهای خارجی در فرایند تحقیقات استفاده کند.

وزیر خارجه جدید لبنان سفر رئیس جمهور فرانسه به این کشور را خیلی مثبت ارزیابی کرد و گفت که امانوئل ماکرون از لبنان خواست در اسرع وقت اصلاحات را پیاده کند و دولت هم در این راستا عمل خواهد نمود.

انتهای پیغام/.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31628

به "استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان سید حسن نصرالله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان سید حسن نصرالله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید