افزایش استقرار پلیس فدرال آمریکا در شهرهای مختلف برای سرکوب معترضان

به گزارش بلاگ پو، وزارت دادگستری آمریکا از اعزام ده ها نیروی پلیس فدرال به سه شهر دیگر این کشور برای سرکوب معترضان و جلوگیری از برگزاری تجمعات خیابانی خبر داد.

افزایش استقرار پلیس فدرال آمریکا در شهرهای مختلف برای سرکوب معترضان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دادگستری آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران از اعزام ده ها نیروی پلیس فدرال به برخی شهرهای آمریکا خبر داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز قرار است ده ها پلیس فدرال آمریکا در قالب برنامه ابتکاری دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور برای مقابله با جرایم خشونت آمیز به شهرهای کلیولند،میلواکی ودیترویت اعزام شوند. این اقدام در حالی صورت می گیرد که نیروهای پلیس فدرال آمریکا در شیکاگو، کانزاس سیتی، میسوری ،آلبوکرکی و نیومکزیکو مستقر شده اند.

در حالی که وظیفه این ماموران انجام تحقیقات درباره قاچاق انسان، مواد مخدر، سلاح و سوءاستفاده از بچه ها است اما دولت ترامپ این نیروها را برای سرکوب معترضان روانه شهرهای ایالات متحده کرده است.

هفته نامه نیشن اخیراً گزارش داد که ماموران پلیس های فدرال در شهر پورتلند در ایالت اورگان با استفاده از خودروهایی که نشان پلیس ندارند در شهر گشت زنی کرده و معترضان را دستگیر می کنند. به دنبال قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکا به دست پلیس این کشور شهرهای مختلف ایالات متحده صحنه تظاهرات و ناآرامی شده است. (جزئیات بیشتر)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31047

به "افزایش استقرار پلیس فدرال آمریکا در شهرهای مختلف برای سرکوب معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش استقرار پلیس فدرال آمریکا در شهرهای مختلف برای سرکوب معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید