باشگاه مس سونگون: از بی غم به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت می کنیم، او می خواهد نقش آقای اخلاق را بازی کند

به گزارش بلاگ پو، باشگاه مس سونگون ورزقان با صدور بیانیه ای، بیان کرد که از حمید بی غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان شکایت خواهد نمود.

باشگاه مس سونگون: از بی غم به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت می کنیم، او می خواهد نقش آقای اخلاق را بازی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس سونگون، امور حقوقی و بین الملل باشگاه مس سونگون ورزقان در پاسخ به مصاحبه حاشیه دار حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان، بیانیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

در خصوص مصاحبه مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره خواسته بازیکن، محمدرضا سنگ سفیدی گفتنی است که موضوع در پاسخ به سؤال خبرنگار مطرح شده و تمامی صحبت های ایشان مستند می باشد. صدور رأی برای پرونده وی در کمیته معین شرایط و استیناف بدون هیچ گونه آنالیز و رسیدگی به ضمایم پرونده انجام شده بود که با اعتراض باشگاه، در مرحله تجدیدنظرخواهی مجدد قرار گرفته است.

بدیهی است که حفظ شأن بازیکنان ملی پوش برای باشگاه مس سونگون اهمیت بالایی دارد، ولی زمانی که بازیکنی علی رغم قوانین و قراردادهای فی ما بین رفتار یا مصاحبه می نماید و شأن باشگاه متبوع خود را نگه نمی دارد، دیگر جایی برای گلایه باقی نیست.

درباره اظهارات عجیب حمید بی غم در خصوص مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز شکایت باشگاه، فردا (دوشنبه) به کمیته های انضباطی و اخلاق فدراسیون ارجاع داده خواهد شد. لازم به یادآوری است که ایشان با این سخنان سخیفانه، شرکت وزینی چون شرکت ملی صنایع مس ایران را زیر سؤال برده است که انتخاب مدیران مجموعه های تابعه آن با نهایت دقت و شایسته سالاری صورت می پذیرد. حامد نجفی فقط نزدیک به پنج سال است در سمت عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور که خود ایشان در مصاحبه به آن اشاره کرده است، به فوتسال کشور خدمت می نماید و سوابق مدیریتی و ورزشی وی بر همگان آشکار است. بدیهی است که حمید بی غم باید به زودی در مراجع ذی صلاح، ادعای استفاده مدیرعامل باشگاه مس سونگون از رانت پدر در کسب موقعیت مدیریتی را ثابت کرده و جوابگوی نشر اکاذیب خود باشد.

با توجه به اینکه این اظهارات برای دومین بار پس از جدایی حمید بی غم از تیم مس سونگون توسط ایشان مطرح می شود، تأکید می شود تمامی مسائل و مستندات مربوط به جام باشگاه های آسیا 2018 اندونزی که زمینه ساز جدایی بعضی از اعضای تیم مس سونگون ورزقان از جمله سرمربی این تیم شد، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه می شود. گویا ایشان سکوت دو ساله باشگاه مس سونگون ورزقان درباره موضوع را حمل بر فراموشی نهاده و قصد بازی در نقش آقای اخلاق را برای جامعه فوتسال کرده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29243

به "باشگاه مس سونگون: از بی غم به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت می کنیم، او می خواهد نقش آقای اخلاق را بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه مس سونگون: از بی غم به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت می کنیم، او می خواهد نقش آقای اخلاق را بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید