بیانیه حزب موتلفه اسلامی در لبیک به رهنمود، ولی امر مسلمین در سال 1400 خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای در لبیک به رهنمودهای، ولی امر مسلمین در شروع سال جدید، دفاتر خود در سراسر کشور را مکلف به شناسایی راه حل های تحقق شعار سال کرد.

بیانیه حزب موتلفه اسلامی در لبیک به رهنمود، ولی امر مسلمین در سال 1400 خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای در لبیک به رهنمودهای، ولی امر مسلمین در آغاز سال جدید، دفاتر خود در سراسر کشور را مکلف به شناسایی راه حل های تحقق شعار سال کرد.

در این بیانیه همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح شده است: با انتخاب خوب مردم، دولت پاک و کاردان، شجاع و لایق کشور را از مسائل نجات داده، راه پیشرفت و رفاه، در گام دوم انقلاب اسلامی فراهم می گردد.

متن بیانیه به این توضیح است:

حزب موتلفه اسلامی آغاز سال جدید را تبریک و تهنیت می گوید و برای رهبری معظم و ملت قهرمان ایران و همه مسلمین و خوبان دنیا سالی سرشار از سعادت، سلامت، خدمت و عبادت و شادی و عزت را آرزومند است.

خدا را حمد و سپاس می گوییم که اگر قرن چهاردهم با حکومت وابسته به انگلستان استعمارگر و دیکتاتوری رضاخان در ایران آغاز شد، خاتمه آن با رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای به استقلال، اقتدار، عزت و نظام مردم سالار اسلامی به خاتمه می رسد.

در آغازین روز های سال نو، به رهنمودهای، ولی امر مسلمین لبیک می گوییم و اعلام می داریم همه اعضا و هواداران حزب در سراسر کشور در تحقق شعار فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها همه ابتکار و توان خود را به کار خواهند گرفت و هر دفتر استانی حزب مکلف است امکانات جهش فراوری در استان را آنالیز، از افزایش آن حمایت و با شناخت موانع در رفع کردن هر نوع مانعی بکوشد.

همچنین چگونگی حمایت از کالا های داخلی، در سطح کشور و در هر استان آنالیز گردد تا به وظیفه خود در قبال شعار سال عمل نماییم.

در این امر ضرورت دارد شناخت ظرفیت های سرزمینی و ظرفیت های انسانی، فرصت های در اختیار و چگونگی استفاده از آنها، در آنالیز های کارشناسانه با حضور متخصصان و تجربه آموخته ها به مصاحبه گذاشته گردد.

حزب موتلفه اسلامی در برنامه دولت انقلابی، جهادی و حزبی خود، علاوه بر کلیات، به اقدام و عمل و راه حل های عملیاتی توجه دارد. زیرا کلیات زمانی موثر خواهد بود که در عمل و نتیجه مفید برای مردم و کشور باشد، مسائل را حل نماید و راه های پیشرفت و رفاه عادلانه و شکوفایی اقتصاد و فعال شدن ظرفیت ها با همت ملت و سیاست و نظارت دولت حزب اللهی رجایی گونه به سامان برسد.

حزب یک که مجموعه منظم، هدفدار و مردمی است و به خوبی می تواند همکاری و همراهی مردم خوبمان را در سیاستگذاری و برنامه ریزی حزبی و مجریان هماهنگ و پاک به دست آورد و بر ظرفیت های داخلی تکیه کند و همراه با حرکت سراسری مردمی و به صورت جمعی حرکت نماید.

حزب موتلفه اسلامی در انتخابات 1400 با حضور و وحدت نیرو ها در سراسر کشور با سیاست صحیح استقلال استان ها در انتخاب نامزد های شورای شهر و روستا، امید دارد که مردم به معرفی شده های اصلح، کارآمد و پرتوان رای دهند تا سازندگی همراه با توده های مردم، زمینه حل مسائل را به خوبی میسر سازد.

حزب موتلفه اسلامی با معرفی شخصیت های تراز ریاست جمهوری عضو حزب، به صورت یک تیم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت دارد و امید دارد که با انتخاب خوب مردم، دولت پاک و کاردان، شجاع و لایق کشور را از مسائل نجات داده، راه پیشرفت و رفاه، در گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم سازد.

پیروزی ملت در گرو انتخاب خوب است.

حزب موتلفه اسلامی

فروردین 1400

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45835

به "بیانیه حزب موتلفه اسلامی در لبیک به رهنمود، ولی امر مسلمین در سال 1400 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه حزب موتلفه اسلامی در لبیک به رهنمود، ولی امر مسلمین در سال 1400 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید