تامین بازار داخل انواع رزین توسط یک شرکت دانش بنیان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، دکتر سامرند ناسوتی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید کننده رزین گفت: از وظایف اصلی رزین در پوشش، ایجاد فیلم روی سطح است. رزین به وسیله این خاصیت خود قادر است سطح زیرین را از محیط اطراف خود جدا کند.

تامین بازار داخل انواع رزین توسط یک شرکت دانش بنیان

وی ادامه داد: از وظایف دیگر رزین، چسبندگی به خود و به سطح است. اگر چسبندگی پوشش به سطح زیرین خوب باشد می تواند بسیاری از خواص را حفظ کند و به صورت یک محافظ دائمی عمل کند. مقاومت در برابر عوامل خورنده یکی دیگر از وظایف رزین در رنگ است. فیلم حاصل از رزین می تواند به عنوان سد عمل کند و مانع از دسترسی عوامل خورنده به سطح شود؛ اما از آنجایی که هیچ کدام از مواد آلی تشکیل دهنده فیلم قادر نیستند در مقابل نفوذ گازها و رطوبت مقاومت طولانی داشته باشند بنابراین از رنگدانه ها جهت کاهش نفوذ عوامل خورنده استفاده می شود.

ناسوتی در مورد کاربرد این محصول در صنایع مختلف گفت: رزین های اکریلیک از پلیمریزاسیون رادیکالی منومرهای اکریلیکی و استرهای آنها (اکریلات ها و متا اکریلات ها) تهیه می شوند. در حال حاضر بیش از 140 محصول مختلف در شرکت تولید می شود که در صنایع مختلفی چون خودروسازی، چسب، نساجی، چرم، کاشی و سرامیک قابل استفاده است.

مدیر عامل شرکت تولید کننده رزین مزیت محصولات این شرکت نسبت به محصولات رقبای داخلی را کیفیت مواد اولیه در تولید محصول نهایی به خصوص نوع مونومرهای خریداری شده دانست و گفت: تا دو سال گذشته بخشی از مشتریان محصولات ما از اقلام وارداتی استفاده می کردند اما کیفیت رزین های تولیدی شرکت باعث شده که واردات 80 محصول شرکت به صفر برسد و توانستیم تمامی نیاز بازارهای داخلی را تامین کنیم. برخی محصولات ما رقیب داخلی نیز دارد اما بیش از 50 درصد از محصولات به دلیل فرمولاسیون ویژه و مبتنی بودن بر تکنولوژی پیچیده و دانش فنی رقیب داخلی ندارد. رزین های صنعت چسب بطور کامل در اختیار این شرکت است.

ناسوتی گفت: تسهیلاتی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تامین بخشی از هزینه های خرید مواد اولیه برای تولید یا فروش حداقل 900 تن انواع محصولات دانش بنیان شرکت مصوب شد.

وی در مورد ظرفیت تولید شرکت و میزان صادرات محصولات شرکت گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید شرکت سالانه 8 هزار تن انواع رزین است که سال گذشته، 6 هزار تن انواع محصولات تولید شده است که از این میزان 85 تن به کشورهای دیگر صادر شده است. در حال بازاریابی برای توسعه صادرات و افزایش سهم محصولات خود در بازارهای بین المللی هستیم.

ناسوتی نوآوری این محصولات را میزان و درصد ترکیب مواد اولیه و به طور کلی مشخص فرمولاسیون رزینها عنوان کرد و گفت: شرکت تولیدی رزین از متخصصین پلیمر در بخش تحقیق و توسعه و آزمایشگاه خود بهره برده و با دستیابی به دانش فنی تولید رزینها، توانایی تولید و تأمین رزینهای مورد نیاز مشتریان را دارا است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28930

به "تامین بازار داخل انواع رزین توسط یک شرکت دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین بازار داخل انواع رزین توسط یک شرکت دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید