خبرنگاران دانش آموختگان دشتستان جذب واحدهای تولیدی می شوند

به گزارش بلاگ پو، بوشهر- خبرنگاران -رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان استان بوشهر گفت: با اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی که در این طرح شرکت و پیروز به گذران دوره کارورزی شده اند در واحدهای صنعتی و تولیدی مجری طرح جذب می شوند.

خبرنگاران دانش آموختگان دشتستان جذب واحدهای تولیدی می شوند

به گزارش خبرنگاران، شهسوار قائدی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دشتستان گفت: کارفرمایان در صورت مشارکت در اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و جذب آنها در واحدهای خود از مزایای پرداخت 2 سال حق بیمه جذب دانش آموختگان دانشگاهی و پرداخت یک سوم از حقوق ماهیانه جذب شوندگان از سوی دولت بهره مند خواهند شد.

قائدی در باره سهمیه طرح کارورزی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: از سهمیه 150 نفری دانش آموختگان در نظر گرفته شده برای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر 32 سهمیه به شهرستان دشتستان اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: هم اکنون با مصوبه جدید شورای عالی اشتغال و دراجرای قانون برنامه ششم توسعه کشور و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی این طرح به صورت رسمی باهدف ایجاد زمینه اشتغال برای جمع زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در سراسر کشور همزمان در استان بوشهر و شهرستان دشتستان اجرا می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31205

به "خبرنگاران دانش آموختگان دشتستان جذب واحدهای تولیدی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموختگان دشتستان جذب واحدهای تولیدی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید