دردسرهای ازسرگیری لیگ برتر فوتبال به صورت متمرکز

به گزارش بلاگ پو، برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به صورت متمرکز در استان های تهران و البرز با مسائل زیادی همراه است.

دردسرهای ازسرگیری لیگ برتر فوتبال به صورت متمرکز

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، سرعت شیوع ویروس کرونا در برخی استان ها که در لیگ برتر فوتبال کننده دارند باعث شده تا پیشنهاد برگزاری تمامی مسابقات در استان های تهران و البرز مطرح شود.

وجود ورزشگاه های آزادی، تختی، انقلاب کرج، شهدای شهرقدس، دستگردی، تهرانسر، شیرودی و پیکان شهر در این دو استان امکان برگزاری مسابقات به صورت متمرکز را فراهم کرده است. حتی این پیشنهاد داده شده که با توجه به اینکه استان اصفهان در شرایط قرمز و هشدار نیست از دو ورزشگاه نقش جهان و فولاد شهر نیز استفاده شود اما موضوع مهم در این راه هزینه های برگزاری مسابقات در این شهرها برای باشگاه هاست.

رقابت های این فصل فوتبال ایران با احتساب 9 هفته معوقه دیدار معوقه هفته هفدهم و 4 دیدار جام حذفی با برگزاری 77 مسابقه به پایان می رسد و می توان رقابت ها را در عرض 60 تا 70 روز تمام کرد اما مسئله اصلی هزینه های برگزاری دیدارهاست. بیشتر تیم ها باید به طور کامل در خارج از خانه بازی کنند و ناچار به اقامت در هتل هستند. هزینه های تیم ها بسیار زیاد است و موضوع میزبانی برای تیم هایی که بازی ها در استان آن ها برگزار می شود اگرچه بازی ها بدون تماشاگر خواهد بود، مطرح است.

شاید هزینه پروازها تا حدود زیادی حل شود اما هتل ها برای دادن خدمات به تیم ها هزینه های زیادی دریافت می کنند. ضمن اینکه کیفیت زمین های تمرینی برای تمامی تیم ها باید یکسان باشد و چنین شرایطی وجود ندارد. به نظر می رسد این طرح با توجه به برابر نبودن امکانات قابلیت اجرایی نخواهد داشت.

4048/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28287

به "دردسرهای ازسرگیری لیگ برتر فوتبال به صورت متمرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهای ازسرگیری لیگ برتر فوتبال به صورت متمرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید