زلزله به آثار تاریخی کردستان خسارتی وارد نکرده است

به گزارش بلاگ پو، معاون میراث فرهنگی کردستان بیان کرد که در بازدید از آثار تاریخی این استان هیچ خسارت ناشی از زلزله مشاهده نشد و رصد و پایش این آثار همچنان ادامه دارد.

زلزله به آثار تاریخی کردستان خسارتی وارد نکرده است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، محمد امینیان روز چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400، گفت: با توجه به زلزله و پس لرزه های موجود، یگان حفاظت و کارشناسان حوزه میراث فرهنگی از تمامی آثار تاریخی استان بازدید کردند که خوشبختانه تا این لحظه هیچ تخریبی شامل ترک، ایستایی بنا و عواقب ناشی از آن مشاهده نشده است.

او اضافه نمود: این زلزله در 24 کیلومتری شهرستان مریوان، 27 کیلومتری چناره و 28 کیلومتری بوئین سفلی روی داده است که با آنالیز آثار شهرستان مریوان نیز خسارتی در این آثار مشاهده نشد.

معاون میراث فرهنگی کردستان با اشاره به اهمیت حفاظت از جان هموطنان مطرح کرد: به هم استانی ها توصیه می گردد برای حفظ سلامتی، بازدید از آثار تاریخی استان را به زمانی دیگر موکول نمایند.

بیشتر بخوانید:

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46254

به "زلزله به آثار تاریخی کردستان خسارتی وارد نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله به آثار تاریخی کردستان خسارتی وارد نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید