شمار مبتلایان به کرونا در ورامین افزایش یافته است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به پیش از تعطیلات نوروز در ورامین افزایش یافته و این امر شرایط شهرستان را در شرایط پرخطر قرار داده است.

شمار مبتلایان به کرونا در ورامین افزایش یافته است

حسین کاغذلو عصر چهارشنبه 18 فروردین ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار گردید اظهار کرد: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بی توجهی مردم به توصیه چندباره وزیر بهداشت در امتناع از سفرهای نوروزی باعث شده تا استان تهران از شرایط نامطلوبی در شیوع ویروس کرونا برخوردار گردد و امروز شاهد افزایش میزان ابتلایان به این بیماری هستیم.

وی اضافه نمود: بر اساس ابلاغیه رییس کمیته امنیتی ستاد مبارزه با کرونا استان تهران، شهرستان ورامین در شرایط پرخطر به سمت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و ضروری است تا محدودیت هایی در فعالیت مشاغل غیرضروری گروه های 3 و 4 اعمال گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین توضیح داد: بر این اساس ، فعالیت مشاغل گروه سه شامل شرکت های خصوصی، مراکز آموزشی، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی ،رستوران ها به جز موارد بیرون بر، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، موزه ها، سینماها، استخرها، باشگاه های ورزشی، چایخانه و قهوه خانه ها از امروز ممنوع است.

کاغذلو اظهار کرد: همچنین فعالیت گروه 4 شامل بوستان،ها، مراکز تفریحی، باشگاه های ورزشی پر برخورد ، شهربازی و مراکز ورزشی آبی و باشگاه های سالنی از امروز تا برقراری شرایط کم خطر تعطیل است.

وی گفت: فعالیت مساجد، اقامه نماز سیاسی عبادی آدینه، مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه یز تا برقراری شرایط کم خطر تعطیل است.

فرماندار شهرستان ورامین اضافه نمود: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهر های نارنجی و قرمز به سایر شهرها ممنوع و ورود خودروهای شخصی و غیر شخصی نیز به شهر های نارنجی و قرمز ممنوع است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: توزیع نذورات افطاری فقط به صورت بیرون بر و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی انجام می گردد و برگزاری مراسم افطاری دورهمی ممنوع است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46088

به "شمار مبتلایان به کرونا در ورامین افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در ورامین افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید