ظرفیت خوب تبریز برای برقراری مراودات مردمی به وسیله دیپلماسی شهری

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عباس موسوی که ماه آینده به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان شروع به کار می نماید، ظهر امروز در ملاقات با ایرج شهین باهر، شهردار تبریز اظهار کرد: نام تبریز و آذربایجان برای جهان به ویژه کشورهای همسایه یادآور خاطرات خوبی است که همین نام و یاد تبریز ظرفیت بزرگی برای برقراری مراودات مردمی به وسیله دیپلماسی شهری با شهرهای مهم جمهوری آذربایجان ایجاد می نماید.

ظرفیت خوب تبریز برای برقراری مراودات مردمی به وسیله دیپلماسی شهری

وی ادامه داد: شهرداری تبریز برای گسترش همکاری های دوجانبه با شهرهای مختلف جمهوری آذربایجان اعلام آمادگی نموده است که موضوعی مهم و امیدبخش به شمار می آید.

موسوی با بیان اینکه آذربایجان شرقی و تبریز از نظر صنعتی، کشاورزی و تجاری صندلی قابل توجهی در کشور و منطقه دارد، گفت: چندین ویژگی این استان و شهر، ظرفیت بزرگی برای کشورمان ایجاد می نماید که بتوانیم تعاملاتمان را با کشورهای مختلف جهان به ویژه جمهوری آذربایجان گسترش بدهیم.

وی درباره هدف خود از سفر به تبریز تشریح کرد: برای فعالیت هرچه بهتر در صندلی جدید خود، سفرهای جداگانه ای به استان های همجوار جمهوری آذربایجان تدارک دیده ام که سفر و مصاحبه با مسئولان آذربایجان شرقی و تبریز نیز به همین دلیل صورت گرفت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30646

به "ظرفیت خوب تبریز برای برقراری مراودات مردمی به وسیله دیپلماسی شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت خوب تبریز برای برقراری مراودات مردمی به وسیله دیپلماسی شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید