لغو حرکت قطار زاهدان - تهران و 3 پرواز در زاهدان

به گزارش بلاگ پو، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی امروز 23 اسفندماه 99 اظهار کرد: ظهر امروز سرعت طوفان شن در زاهدان به 101 کیلومتر بر ساعت رسید و شعاع دید افقی هم اکنون در فرودگاه بین المللی زاهدان به صفر رسیده است که بر این اساس پرواز شرکت آسمان راستا برگشت مشهد - زاهدان - تهران و همچنین پرواز شرکت ساها از تهران به زاهدان و بالعکس به علت این شرایط جوی لغو شد.

لغو حرکت قطار زاهدان - تهران و 3 پرواز در زاهدان

او گفت: همچنین حرکت قطار زاهدان - تهران که قرار بود ساعت 13 امروز انجام گردد به علت وزش شدید طوفان و احتمال بروز خطر در راستا ریلی، لغو شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه نمود: تا به امروز خسارات جزئی از شکستن شیشه ها، چراغ های روشنایی و درختان بوستان و محوطه موزه عظیم زاهدان مشاهده شده و به علت تداوم وزش طوفان در استان، در صورت واردشدن خسارت به موزه ها و اماکن و آثار تاریخی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

او اظهار داشت: به گفته کارشناسان هواشناسی این طوفان در 9 سال گذشته بی سابقه بوده و تاحدودی تدابیر حفاظتی برای اماکن تاریخی و فرهنگی اندیشیده شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: گردشبان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45748

به "لغو حرکت قطار زاهدان - تهران و 3 پرواز در زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو حرکت قطار زاهدان - تهران و 3 پرواز در زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید