نظرسنجی: بهترین فیلم علمی تخیلی سال 2020 کدام است؟

به گزارش بلاگ پو، هر سال فیلم های علمی تخیلی زیادی ساخته می شوند، اما تعداد فیلم های خوب علمی تخیلی از 4-5 تا تجاوز نمی کند. در اینجا ما تعدادی خوب فیلم سال 2020 را بهترین علمی تخیلی سال نموده ایم. البته بعضی از آنها در سال 2019 اکران شده اند، اما عملا سال 2020 پیروز شده ایم که آنها را ببینیم.

نظرسنجی: بهترین فیلم علمی تخیلی سال 2020 کدام است؟

فیلم Possessor Uncut

داستان مامور مخفی ای که برای یک تشکیلات سری کار می نماید و از فناوری تراشه های مغزی برای راه انداختن و حضور در قالب کالبدهای دیگر استفاده می نماید و از آنها برای انجام ترور برای مشتریان پولدار استفاده می نماید.

فیلم Synchronic

ماده مخدر جدید رواج پیدا می نماید و زندگی دو پرستار نیواورلئانی در پی چند مسمومیت با این ماده به هم می خورد.

نمره imdb این فیلم 6.7 است.

فیلم Sputnik

سال، سال 1983 است، همان سال های جنگ سرد. دو فضانورد شوروی با زحمت به کره زمین برمی گردند. یکی جان به دردمی برد و به صورت مرموزی تحت نظارت یک روانپزشکی زن جوان به نام دکتر تاتیانا به یک مرکز متروک نظامی برده می گردد و تحت قرنطینه قرار می گیرد. به تدریج او دلیل این انتقال را درمی یابد، موجودی ناشناخته در درون اون سکنی گزیده است و حالا باید به ترتیبی او و این موجود از هم جدا شوند …

فیلم Blood Machines

یک هوش مصنوعی از سفینه فضایی می گریزد و تبدیل به یک شبح زن می گردد تا با تیغ نورد که در حال گریختن به کهکشان هستند، مقابله کند.

فیلم The Vast of Night

در اواخر دهه 1950 میلادی در نیومکزیکو، شب هنگام یک مامور سوزن بان خط آهن و یک دی جی رادیو، صدایی روی یک فرکانس عجیب کشف می نمایند که آینده شان را برای همواره تغییر می دهد.

فیلم Project Power

در شهر نیوارولئان مدتی است که قرص نیروزای عجیبی رواج پیدا نموده، قرصی که فقط برای 5 دقیقه، نیروی کنترل نشدنی به مصرف نماینده اش می دهد. حالا یک دلال مواد و یک پلیش و یک سرباز سابق باید سازنده این ماده را پیدا و نابود نمایند.

فیلم The Invisible Man

نامزد بدرفتار سیسلیا، او را به ستوه می آورد و او مجبور می گردد که از خانه مجلل او بگریزد. بعد مدتی تعیین می گردد که نامزدش مرده است، اما سیسیلیا باور نمی نماید تا اینکه یک رشته حوادث عجیب رخ می دهد …

فیلم Tenet

بازیگر عمده این فیلم با سفر زمانی و در جریان یک ماموریت جاسوسی پیچیده باید کل جهان را نجات بدهد. در شرایطی که کسانی که کل فیلک نولان را دیده اند، باز هم پاره ای از خطوط داستانی را خوب متوجه نشده اند، انتظار نداشته باشید که خلاصه روشن تری برایش بنویسم!

فیلم Underwater

اعضای یک گروه از پژوهشگران اقیانوس شناسی در حال حفر بستر اقیانوس هستند. اما زلزله عجیبی رخ می دهد و آنها باید به ترتیبی از حادثه جان به در ببرند.

فیلم Sea Fever

اعضای یک قایق ماهیگیری در غرب ایرلند گیر می افتند و باید جانشان را در برابر یک حشره در حال رشد که در ذخیره آبشان جا گرفته، نجات بدهند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37228

به "نظرسنجی: بهترین فیلم علمی تخیلی سال 2020 کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی: بهترین فیلم علمی تخیلی سال 2020 کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید