واکنش پلیس به ادعای انتقال سرباز راهور به خشکشویی

به گزارش بلاگ پو، رئیس پلیس تهران عظیم گزارش بعضی رسانه ها درباره انتقال عابد اکبری سرباز پلیس راهور به خوشکشویی ناجا را تکذیب کرد.

واکنش پلیس به ادعای انتقال سرباز راهور به خشکشویی

عابد اکبری چندی پیش با علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار بر سر عبور از خط ویژه درگیر شد و از این نماینده مجلس سیلی خورد. انتشار ویدئویی در این باره جنجالی عظی بر پا کرد و پلیس تاکید نمود که موضوع را پیگیری قضایی می نماید.

امروز روزنامه همدلی در گزارشی به نقل از یک منبع مطلع نوشت: سرباز اکبری از یگان عملیات پلیس هدایت و رانندگی، جایی که مسئولیت کنترل رفت و آمد روی خطوط ویژه را به عهده دارد، جدا شده و به خشکشویی راهور در قرارگاه این سازمان منتقل شده است.

پس ازا نتشار این گزارش سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای دو طرح اقتدار و ظفر در ستاد فاتب مطالب مطرح شده مبنی بر انتقال این سرباز که خشکشویی پلیس را شایعه دانست و گفت: این سرباز نیروی قسمت عملیات پلیس راهور تهران عظیم است و در همان قسمت عملیات فعالیت دارد.

او درباره فرایند پفراینده گفت: از همان نخست گفتیم که جهتمان در این پفراینده جهت قانونی است و شکایت مان را به صورت رسمی به قوه قضائیه و مجلس اعلام کردیم.

سردار رحیمی همچنین اضافه نمود: فیلم این ماجرا را به مجلس ارائه دادیم و هم تخلف به وجود آمده را به آنها اعلام کردیم و امیدواریم مجلس رسیدگی لازم را انجام دهد هرچند که از مبادی قانونی نیز در حال پیگیری پفراینده هستیم.

با وجود اینکه پلیس همچنان تاکید بر پیگیری ماجرا دارد اما از مجلس صدای دیگری شنیده می گردد و به نظرنمی رسد این پفراینده در دستور کار آنالیز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45941

به "واکنش پلیس به ادعای انتقال سرباز راهور به خشکشویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پلیس به ادعای انتقال سرباز راهور به خشکشویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید