بهترین مارک های پرایمر برای داشتن یک آرایش ماندگار و بی نقص که باید بشناسید

به گزارش بلاگ پو، اگر می خواهید یک میک آپ حرفه ای داشته باشید پرایمر یکی از کاربردی ترین محصولات آرایشی است که می توانید از آن برای زیرسازی آرایشتان استفاده کنید. پرایمر می تواند پوست را یک دست نشان دهد، منافذ باز را کوچک تر کند و در عین حال باعث ماندگاری بیشتر مواد آرایشی روی پوست شود. برای انتخاب پرایمر مناسب علاوه بر نوع پوست و مسائل پوستی برند تولید کننده محصول و نوع آن هم اهمیت دارد؛ در این مطلب بهترین مارک های پرایمر موجود در بازار را برایتان معرفی کرده ایم؛ با ما همراه باشید.

بهترین مارک های پرایمر برای داشتن یک آرایش ماندگار و بی نقص که باید بشناسید

بهترین مارک های پرایمر با ماندگاری بالا

پرایمرهایی برای افزایش ماندگاری آرایش مناسبند که بتوانند با بالابردن خاصیت جذب محصولات آرایشی و کنترل سبوم اضافی پوست مواد آرایشی را به خوبی تثبیت کنند. به خاطر داشته باشید که علاوه بر انتخاب درست پرایمر، انتخاب بهترین کرم پودر و استفاده از فیکساتورها هم در ماندگاری آرایش تاثیر مهمی دارند. در این بخش از مطلب 5 مدل از بهترین مارک های پرایمر را برایتان معرفی کرده ایم که می توانند ماندگاری آرایش را بیشتر کنند.

1. پرایمر استی لودر سری Double Wear مدل Second Skin

این پرایمر یکی از محبوب ترین پرایمرها در بازار جهانی است که برای افزایش ماندگاری آرایش طراحی شده است. این محصول فوق العاده جلوه ای صاف و مخملی به پوست می بخشد، برای انواع پوست مناسب است و بدون آسیب به طبیعت و با مواد طبیعی و وگان تهیه شده است.

2. پرایمر فوراور فیفتی تو مدل Reflex

اگر در پی بهترین پرایمر برای آرایش ماندگار و طولانی می شد این پرایمر یکی از بهترین محصولات برای شماست. این محصول درخشش و چربی پوست را تا 16 ساعت برای ایجاد یک آرایش مات و بی نقص کنترل می کند و با بافت ژل مانندش ضمن پوشاندن عیوب پوست با ایجاد یک پوست صاف و ابریشمی زیر سازی بسیار مناسبی را برای آرایش فراهم می کند.

3. پرایمر وت اند وایلد مدل photofocus MAT

وت اند وایلد یک برند آمریکایی است که محصولات آرایشی تولید می کند و یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات این برند، پرایمر مات کننده وت اند وایلد سری Photo Focus است. عنصر کلیدی این پرایمر، یاقوت سفید بوده که در بافت کرمی نرم و یکدست این محصول به راحتی روی پوست می نشیند و جلوه ای کریستالی به پوست می دهد. این پرایمر به بهترین شکل منافذ و خطوط پوست را پر کرده و زمینه ای صاف و عالی برای یک میکاپ ماندگار ایجاد می کند. این پرایمر کاملا وگان و فاقد تست حیوانی است و برای انواع پوست به خصوص پوست های مختلط و چرب مناسب است.

4. پرایمر صورت لورآل مدل Infallible Pro Glow-Lock 130

این پرایمر محبوب از برند لورآل یکی از جدیدترین پرایمرهای این برند است که پوست را روشن، شفاف و آبرسانی کرده و آن را برای آرایش طولانی مدت آماده می کند. این محصول حاوی گلیسیرین و ویتامین E بوده و مناسب پوست های معمولی تا خشک است.

5. پرایمر تثبیت کننده کرم پودر OKUZ

این پرایمر یکی از بهترین پرایمرهای موجود در بازار برای تثبیت و افزایش ماندگاری آرایش است. پرایمر تثبیت کننده OKUZ دارای خاصیت ضد التهاب، تثیبت کننده، درخشان کننده و التیام بخش است و می تواند ضمن پوشش کامل نواقص پوستی، جلوه ای مخملی و یکدست برای پوست ایجاد کند. این پرایمر فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب و مختلط عالی است اما پوست های خشک هم می توانند از آن استفاده کنند.

بهترین پرایمر برای منافذ باز پوست

منافذ باز پوست یا در اصطلاح پوست پرتقالی یکی از مسائل رایج خانم هاست. به طور کلی همه انواع پرایمر منافذ باز را کوچکتر نشان می دهند اما اگر شما منافذ باز یا جای جوش دارید، باید در پی پرایمرهایی باشید که خاصیت اصلی آن ها پوشانندگی منافذ است. البته اگر منافذ باز و جای جوش دارید علاوه بر پرایمر مناسب باید بهترین کانسیلر را برای پوست صورتتان انتخاب کنید تا آرایشی بی نقص و تمیز داشته باشید.

در این بخش از مطلب شش مدل از بهترین مارک های پرایمر که برای پوشاندن منافذ باز صورت فوق العاده عمل می کنند را برایتان معرفی کرده ایم.

1. پرایمر بنفیت مدل Fessionai

بسکمک از بلاگرهای زیبایی در جهان این پرایمر پرفروش را که یکی از بهترین محصولات برند شناخته شده بنفیت است به عنوان بهترین مارک پرایمر صورت برای منافذ باز پوست معرفی کرده اند. این پرایمر که پرکننده منافذ باز است و می تواند جلوه ای طبیعی و یکدست روی پوست های پرتقالی ایجاد کند. فرمول نیمه شفاف این محصول برای تمامی تناژهای پوست مناسب است و با دارا بودن ویتامین E می تواند از پوست در برابر رادیکال های مضر محافظت کند. پرایمر بنفیت مدل Fessionai بافت بسیار سبکی دارد که برای پوست های چرب و نرمال مناسب است و کسانی هم که پوست جوش دار دارند می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

2. پرایمر میبلین مدل Baby Skin

برند مبیلین جزو بهترین مارک های پرایمر در جهان است و محصولاتش در لیست پرفروش ترین محصولات آرایشی در بازار جهانی جایگاه خاصی دارند. پرایمر میبلین مدل Baby Skin همان طور که از اسمش مشخص است می تواند منافذ باز صورت را پر کرده و پوستی صاف و مخملی شبیه به پوست بچه ها برایتان ایجاد کند. از ویژگی های این محصول سبکی و حفظ تنفس پوست است و این امکان را به شما می دهد بدون احساس سنگینی، خشکی و یا براقیت روی پوست به راحتی آرایش کنید. این پرایمر بافتی ژل مانند دارد و برای تمامی تناژهای پوست مناسب است و با دارا بودن خاصیت غیر کومدون زا برای انواع پوست به ویژه پوست های جوش دار کارآمد خواهد بود.

3. پرایمر تاچا مدل Silk Canvas

پرایمر تاچا مدل Silk Canvas یکی از پرفروش ترین و بهترین پرایمرها در بازار جهانی است که تاثیر فوق العاده ای در پوشاندن و کوچک کردن منافذ باز صورت دارد. پودر ابریشم موجود در ترکیبات این محصول موجب افزایش یکنواختی پیگمنت و ماندگاری آرایش شده و با ایجاد یک سد محافظ از مواد گیاهی بین پوست و مواد آرایشی، از مسدود شدن منافذ و در نتیجه از بروز جوش جلوگیری می کند. این پرایمر چندکاره، برای صورت، چشم و لب ها و برای انواع پوست مناسب است و بدون پارابن و سولفات و کاملا وگان تهیه شده است.

4. پرایمر توفیسد مدل Primed&Poreless

این پرایمر نه تنها قابلیت فوق العاده ای در پوشاندن منافذ باز صورت دارد بلکه با دارا بودن هیالورونیک اسید، فرمول ملایمی از رتینول، ویتامین C و ویتامین E خاصیت آبرسانی و تغذیه کنندگی هم دارد. این پرایمر به سرعت پوست را مات کرده و با محو نواقص پوستی و بافت پوست را یکدست می کند.

5. پرایمر فوراور فیفتی تو مدل pore

پرایمر فوراور فیفتی تو مدل pore primer یکی از پرایمرهایی است که برای کوچک کردن منافذ باز صورت طراحی شده است. این محصول شامل ژل الاستومر است که پوست شما را در کمترین زمان لطیف و شاداب می کند. مواد معدنی مات کننده موجود در این محصول جلوه ای مات و یکنواخت روی پوست ایجاد می کنند و ویتامین E موجود در این پرایمر پوست را از آسیب های محیطی محافظت می کند.

6. پرایمر ژنوبایوتیک مدل Covering Pores

برند ایرانی برند ژنوبایتیک یکی از بهترین تولید کننده های محصولات مراقبت از پوست در ایران است و پرایمر ژنوبایوتیک مدل پوشاننده منافذ را می توانیم یکی از بهترین پرایمرهای ایرانی موجود در بازار بدانیم. این محصول که حاوی ویتامین E است چربی اضافی پوست را متعادل می کند، منافذ باز را می بندد و با وجود مواد مغذی و روغن بذر کتان خاصیت ضدآکنه هم دارد؛ بنابراین اگر پوست جوش دار و چرب دارید این پرایمر برایتان گزینه مناسبی است.

بهترین مارک های پرایمر مات کننده برای پوست چرب

اگر پوست چرب دارید یکی از بزرگترین مسائل شما ترشح سبوم اضافی پوست است که باعث ریختن آرایش یا ماسیدگی آن می شود. از طرف دیگر پوست های چرب معمولا براق هستند و از این جهت نیاز به محصولی دارند که بتواند پوست شان را متعادل نشان دهد. پرایمرهای مات کننده بهترین نوع پرایمر برای پوست های چرب هستند که چربی اضافی را متعادل کرده و با کاهش براقیت پوست پایه ای صاف برای آرایش ایجاد می کنند که تا ساعت ها تثبیت شود. در این بخش از مطلب بهترین مارک های پرایمر مات کننده برای پوست چرب را برایتان معرفی کرده ایم.

1. پرایمر مات کننده پوست لورآل مدل Infallible

اگر پوست چرب دارید پرایمر مات کننده پوست لورآل مدل Infallible یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که می توانید سراغش بروید. این پرایمر برای پوست های چرب و مختلط عالی است و با بافت ژل مانندش ضمن متعادل کردن چربی پوست منافذ پوست را کوچک تر کرده و جلوه ای مات و مخملی به پوست می دهد.

2. پرایمر صورت گلدن رز مدل Mattifying

پرایمر صورت گلدن رز مدل Mattifying یکی از پرفروش ترین پرایمرها در بازار ایران و محصول کشور ترکیه است. این پرایمر که مخصوص پوست چرب طراحی شده با با جذب چربی اضافی پوست، بدون ایجاد حس سنگینی، به آن ظاهری نرم، لطیف و مات می بخشد.

3. پرایمر صورت نیکس مدل Cant Stop

برند نیکس یکی از بهترین مارک های پرایمر است که محصولاتش در بازار جهانی بسیار محبوب هستند. پرایمر صورت نیکس مدل Cant Stop یکی از بهترین پرایمرها برای افرادی است که پوست چرب دارند و می خواهند آرایش مات داشته باشند. این پرایمر سبک است، بافت کرمی دارد و با فرمول گیاهی که دارد به راحتی جذب پوست می شود.

بهترین پرایمر برای پوست خشک

پرایمرهای آبرسان و تغذیه کننده بهترین پرایمر برای پوست های خشک هستند؛ این نوع پرایمرها حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک هستند که رطوبت مورد نیاز را به پوست های دهیدراته می دهند. برخی از پرایمرها حاوی روغن های طبیعی مانند روغن آواکادو، آرگان و یا نارگیل هم هستند که پوست را نرم کرده و به سلول های پوست صورت آبرسانی می کنند. در این بخش از مطلب 5 مدل از بهترین مارک های پرایمر برای پوست خشک را برایتان معرفی کرده ایم.

1. پرایمر بابی براون مدل Vitamin Enriched

بسکمک از بلاگرهای زیبایی این پرایمر را به عنوان بهترین پرایمر برای پوست خشک معرفی کرده اند. این پرایمر مرطوب کننده حاوی ویتامین های B، C و E است که پوست را تغذیه و محافظت می کنند. این کرم همچنین حاوی شی باتر، اسید هیالورونیک و اسکوالان است که پوست را مرطوب، لطیف و حجم دار می کنند. اگر دچار خشکی پوست هستید پرایمر بابی براون مدل Vitamin Enriched بهترین محصولی است که می توانید برای زیرسازی قبل از آرایش انتخاب کنید.

2. پرایمر صورت توفیسد مدل Hangover

این پرایمر هم یکی از بهترین پرایمرهای موجود در بازار جهانی است که با دارا بودن روغن نارگیل، شیر انجیر و هلو دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و پوست خشک هم به بهترین شکل تغذیه و آبرسانی می کند. افزایش قدرت کشسانی پوست، پوشش لک های پوستی و قرمزی پوست، پر کردن خطوط چهره، محو منافذ پوستی و افزایش شفافیت و درخشندگی پوست از ویژگی های این محصول فوق العاده است. پرایمر صورت توفیسد مدل Hangover بدون سولفات، فتالات و سیلیکون است و برای انواع پوست مناسب خواهد بود.

3. پرایمر دی اوردینری مدل High-Adherence

اگر با برندهایی که محصولات مراقبت از پوست تولید می کنند آشنایی دارید حتما نام برند محبوب دی اوردینری به گوشتان خورده است. پرایمر دی اوردینری مدل High-Adherence یکی از بهترین مارک های پرایمر برای پوست خشک است که با دارا بودن ویتامین E و گلیسیرین باعث افزایش رطوبت پوست می شود و در عین حال منافذ باز پوست را هم می پوشاند تا آرایش جلوه یکدست تری داشته باشد. این پرایمر برای پوست خشک و معمولی مناسب است.

4. پرایمر وت اند وایلد مدل PrimeFocus

این پرایمر در واقع یک سرم پوستی چند کاره و آبرسان است؛ یک سرم بسیار غنی و سبک بر پایه آب که با دارا بودن ترکیباتی نظیر آب گل رز، عصاره برگ کاملیا و عصاره چای سبز به خوبی پوست را مرطوب و تغذیه کرده و ضمن پوشش نواقص پوست آن را برای یک میکاپ تمیز آماده می کند. اگر پوست خشک دارید این پرایمر فوق العاده که یکی از پرفروش ترین پرایمرها در بازار جهانی است می تواند برای شما فوق العاده باشد.

5. پرایمر تثبیت کننده آرایش ژنوبایوتیک مدل آبرسان

اگر پوست خشک دارید و دنبال یک پرایمر مالی خیلی خوب با خاصیت آبرسانی می شد پرایمر آبرسان ژنوبایوتیک را به شما توصیه می کنیم. این محصول که برای پوست های خشک و معمولی مناسب است با دارا بودن روغن آواکادو پوست را به خوبی رطوبت رسانی می کند؛ ضمن این که ویتامین E موجود در این محصول هم خاصیت ضد اکنه دارد.

و در آخر

در بازار پرایمرهای بسیار متنوعی با فرمول ها و خاصیت های مختلف عرضه شده اند؛ شناختن برندهای معتبر و پرفروش به شما کمک می کند تا بتوانید محصول معتبر و باکیفیتی را برای زیرسازی آرایشتان انتخاب کنید؛ سرمایه گذاری برای خرید پرایمر باکیفیت و عالی می تواند آرایش شما را بی نقص و حرفه ای جلوه بدهد. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که برای انتخاب بهترین پرایمر آرایشی بهتر است مسائل پوستی و نوع پوستتان را مشخص کنید؛ مطالعه راهنمای خرید پرایمر آرایشی می تواند به شما در انتخاب بهترین پرایمر صورت کمک کند.

منابع: whatthefab، glorycycles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 بهمن 1402 بروزرسانی: 4 بهمن 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72748

به "بهترین مارک های پرایمر برای داشتن یک آرایش ماندگار و بی نقص که باید بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مارک های پرایمر برای داشتن یک آرایش ماندگار و بی نقص که باید بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید