حمایت های آموزشی و معیشتی نیک گامان از مددجویان دانش آموز بهزیستی در سال 1400

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - در مدت زمان پاندمی کرونا، بسیاری از موسسات زیر نظر بهزیستی به ارائه خدمات گوناگون به افراد تحت حمایت بهزیستی پرداخته است. از جمله این خدمات می توان به اهدای تبلت به دانش آموزان کم بضاعت و هم چنین اهدای بسته های معیشتی اشاره نمود.

حمایت های آموزشی و معیشتی نیک گامان از مددجویان دانش آموز بهزیستی در سال 1400

اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در این باره گفت:

در ابتدای سال جدید شمسی در حوزه تامین بستر آموزشی برای مددجویان دانش آموز بهزیستی علاوه بر 667 تبلت و گوشی هوشمند که در سال پیش اهدا شد تعداد 210 تبلت برای مددجویان دانش آموز بهزیستی با هماهنگی بهزیستی کشور و به لطف خیرین موسسه خریداری شده است که در اختیار عزیزان واجد شرایط قرار می گیرد. تهیه 210 تبلت فوق الذکر با جذب مشارکت در حدود 550 میلیون تومان از سوی خیرین موسسه تهیه شده است.

معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی اضافه نمود:

موسسه خیریه نیک گامان از اعضای حقوقی فعال مجمع خیرین کشور در زمینه تهیه سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان برای مددجویان کرامتمند بهزیستی به شکل تهیه بن کارتِ مواد غذایی از فروشگاه های معتبر اقدام نموده است.

وی اضافه نمود: برای ایام ماه مبارک رمضان تعداد 1150 عدد بن کارت مواد غذایی هر یک به مبلغ یک میلیون و چهارصد هزار تومان و در مجموع یک میلیارد و ششصد و ده میلیون تومان که به همت خیرین موسسه جذب شده است در اختیار مددجویان عزیز قرار می گیرد. این بن کارت ها از سوی موسسه به مددجویان دارای اولویت بهزیستی در پنج استانِ هرمزگان، ایلام، خوزستان، بوشهر و کرمانشاه هدیه می گردد.

موسسه خیریه نیک گامان جمشید در سال 1400 شمسی همچنان بی وقفه در ارائه یاری های معیشتی کلان و تهیه تبلت و گوشی هوشمند در حوزه آموزش به مددجویان کرامتمند بهزیستی آسیب دیده از تبعات مالیِ ناشی از بحران کرونا در قالب ضیافت همدلی سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان می کوشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46594

به "حمایت های آموزشی و معیشتی نیک گامان از مددجویان دانش آموز بهزیستی در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت های آموزشی و معیشتی نیک گامان از مددجویان دانش آموز بهزیستی در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید