پایان فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان

به گزارش بلاگ پو، ایسنا/ براساس سخنان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند، پایان فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان صورت گرفت.

پایان فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان

قضیه چیست؟

محسن جانجان توضیح داد: ایجاد زیرساخت در سراب فارسبان از دو سال پیش آغاز و در ابتدا اولویت بندی انجام شد بطوریکه در سال 97 فاز اول ساماندهی جهت دسترسی به این سراب با اعتبار افزون بر 200 میلیون تومان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همان سال فاز دوم که شامل روشنایی داخل محوطه سراب بود، با اعتبار حدود 250 میلیون تومان انجام شد و در فاز سوم نیز پیاده راه سازی در دستور کار قرار گرفت و با 100 میلیون تومان اعتبار با همکاری منابع طبیعی انجام شد.

جانجان اضافه کرد: فاز چهارم در سال جاری اجرایی شد که شامل نصب برج نوری در داخل محوطه سراب فارسبان بود و 400 میلیون تومان اعتبار برای آن درنظر گرفتیم، علاوه بر آن محوطه سازی و انجام مبلمان محیطی متناسب با اکوسیستم محیط نیز اجرا شد.

وی بیان نمود: فارسبان یکی از سراب های پربازدید نهاوند است، پیش از شیوع کروناویروس و با انجام اقدامات اولیه در این مکان و فراهم شدن اسکان شبانه گردشگران این جاذبه طبیعی دو برابر شد که امیدواریم با از بین رفتن کرونا رونق به گردشگری بازگردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همگردی
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36317

به "پایان فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید